CESTNO KOLO SCOTT ADDICT RC 30 si 25
Vse opcije za naročilo
CESTNO KOLO SCOTT ADDICT RC 30 si 25
Novi ADDICT RC postavlja nove standarde v svetu cestnega kolesarstva, kot že vsi njegovi predhodniki. Če ga povzamem v enem stavku, je tokratni Addict RC tako lahek, da teža komponent niti ni več pomembna.
Je najlažje serijsko izdelano tekmovalno cestno kolo v zgodovini. Oznaka RC – Racing Concept, ostaja njegovo srce, ob vožnji z njim pa boste "z lahkoto pred vsemi", ne glede na dolžino trase, strme klance ali ciljni šprint. Brez skrbi, seveda se odlično znajde tudi na ležernem nedeljskem izletu s prijatelji ali recimo na samostojnem lovljenju KOMa na Krvavec.
- 300g lažji okvir
- 12W hitrejši
- 36% udobnejši
- 34 mm prostora za pnevmatike
IZKUŠNJE IN STROKOVNOST ZA UČINKOVITO LAHKE REŠITVE
Scott že vrsto let kot vodilo svojih inovacij postavlja kompromis med nizko težo in učinkovitostjo. Če temu dodamo še najbolj inovativno tehnologijo oblikovanja karbona je epilog le en – presežek v rezultatu, torej novi ADDICT RC.
Verjetno nebi nihče pomislil, da so inspiracijo pri snovanju novega RC-ja našli v segmentu gorskega kolesarjenja. Od tam so vzeli inovativno tehniko oblikovanja karbona, kjer z gladko površino napihljivega modela za oblikovanje, dosežejo natančno in gladko notranjost cevi. Tako se izognejo možnim neravninam v zasnovi, hkrati pa cev ostaja zadostno trdna in toga.
Karbon oblikujejo s stalnim enakomernim pritiskom na celotno površino okvirja. Na ta način skorajda ni potrebnih nobenih dodatnih ojačitev, okvir pa je lahko tanjši, na določenih predelih le 0,6 mm. In še končni rezultat takšnega načina oblikovanja? Okvir je pri novem Addict RC kar za 300g lažji od predhodnika.
NOV NAČIN OBLIKOVANJA KARBONA OMOGOČA, DA SO VSE CEVI ZNOTRAJ VOTLE IN POPOLNOMA GLADKE. GRE ZA UNIKATEN PROCES V KOLESARSKI INDUSTRIJI, KATEREGA REZULTAT JE NEPRIMERLJIVO LAHEK OKVIR, ČE NE CELO NAJLAŽJI NA SVETU. CESTNO KOLO ADDICT RC ULTIMATE TEHTA PIČLIH 5.9 KG.
MOJSTRSTVO NATANČNE OBDELAVE
Z zgoraj opisanim inovativnim procesom izdelave (PP Mandrel) so dosegli izjemno natančno oblikovano popolnoma votlo notranjost cevi. Ta način izdelave je Scott-ovim inženirjem omogočil, da so cevi kar se da trdne in toge, in to brez dodatnih ojačitev. Rezultat je neprimerljiva kvaliteta okvirja, z izjemno nizko težo, ki niti malo ne vpliva na togost in trdnost okvirja. Za piko na i so velik poudarek dali detajlom, kjer so novo krmilo, nova sedežna opora in nov sistem zatiča opore zares izjemni.
V ISKANJU POPOLNE GEOMETRIJE
Inovativnost proizvodnih tehnik mora iti z roko v roki z optimizacijo geometrije, ki je pri novem Addict RC – ju doživela kompletno prenovo. Končni rezultat pa je popolno premium cestno kolo, kjer se okvir in komponente popolno skladajo v lepo zaključeno celoto.
Prenovljena geometrija omogoča maksimalno širino plašča kar 34mm, hkrati pa so bile ves čas v mislih vozne lastnosti neodvisne od velikosti okvirja. Cilj je bil uporabniku vliti maksimalno samozavest pri vožnji. Pri tem so ključnega pomena agilno krmiljenje, torej učinkovitost v ostrih zavojih kot hitre reakcije v ključnih trenutkih. Na cestnem kolesu je pomembno tudi ohranjanje stabilnosti ob vetrnih sunkih, kar kolesarju še dodatno poveča zaupanje v kolo, predvsem na spustih.
Profesionalec ali zgolj rekreativec v lovu na lokalni KOM, vsakodnevni treningi ali le nedeljske vožnje s prijatelji. Novi ADDICT RC je tisti, ki bo s svojo vrhunsko agilnostjo in odzivnostjo resnično vsakomur pričaral neprimerljivo izkušnjo cestnega kolesarjenja.
KJER SE UDOBJE SREČA S HITROSTJO
Integracija napredne tehnologije oblikovanja karbona in nov zatič sedežne opore, omogočata tanjše stene sedežne cevi. Nova sedežna cev je v kombinaciji z novo Syncros SP-R101-CF sedežno oporo izjemna kombinacija. Ta s tanjšimi stenami cevi povečuje prožnost, ki je ključna za izboljšavo udobja vožnje. Za tiste najbolj željne udobja je na kolo možno montirati cestne plašče do širine 34 mm, s čimer ste pripravljeni na praktično vsak teren tudi na slabe ceste visokogorskih prelazov.
MOJSTRSKA INTEGRACIJA SYNCROS KOMPONENT
Popolno kolo si zasluži popolne in prefinjeno integrirane komponente. Zato sta bila sočasno pri Syncros-u (Scottova lastna znamka komponent) razvita nova sedežna opora in novo krmilo.
SYNCROS KRMILNI SKLOP
Na novem Addict RC-ju se prvič pojavi nova linija Syncros krmil, tako integriranih kot klasičnih. Vsi so razviti z enakim ciljem – nizka teža in visoka aerodinamičnost. Po navdihu profesionalnih kolesarjev so predelali krmilo do te mere, da se ukrivljenost ročk zlije s spodnjim delom krmila, torej je krmilo na »drop-ih« rahlo usmerjeno navzven. S tem se prihrani kar nekaj wattov in izboljša sam nadzor nad kolesom.
Novo cestno krmilo Syncros IC-R100-SL je izdelano z namenom uporabe minimalne količine materijala in hkratnim ohranjanjem togosti ter trdnosti. Nova zasnova tudi krmilu zmanjša težo za 40g.
Vsi, ki so vam Scott cestna kolesa pri srcu že veste, da so za vse tipe krmil ustvarjeni nosilci kolesarskih števcev in računalnikov. Nič drugače ni pri novih krmilih, no mogoče je vredno omeniti zgolj to, da nov nosilec kolesarskega računalnika tehta pičlih 12 g, torej 70% manj od svojega predhodnika.
SYNCROS SEDEŽNA OPORA
Zadnji detajl za popolno simbiotsko dovršenost novega Addict RC-ja je sedežna opora, ki prihaja v dveh različicah, odvisno od modela kolesa.
Modela iz vrha ponudbe torej RC PRO in RC ULTIMATE imata sedežno oporo Syncros SP-R100-SL, ki se ponaša z 10% nižjo težo od svoje predhodnice, še bolj optimiziranim položajem in še izboljšano prožnostjo in udobjem. Da opora ne leze v okvir in se ne poškoduje, je vreden omembe tudi nov zatič, ki je zasnovan za minimalno trenje s karbonom.
Vsi ostali modeli novega Addict RC-ja so sestvaljeni s sedežno oporo SP-R101-CF, ki je po testiranjih še za 30% udobnejša od SL izvedenke. Na zadnji strani je z elegantnim pokrovčkom pokrit magnet na katerega je možno integrirati zadnjo luč, ki je na cestnem kolesu skorajda nepogrešljiv del opreme.
SKRITI DETAJLI
Cilj pri snovanju novega Addict RC-ja je bil ustvariti vrhunsko cestno kolo, ki je enostavno in hitro nastavljivo. Zadano nalogo so do potankosti izpolnili, saj je v zaključku krmila skrit Torx 25 ključ, s katerim je možno nastavljati krmilni sklop, sedež, višino sedeža in nosilce bidona. Ja res je, vsi ključni vijaki na kolesu so enaki, vaši žepi pa bodo lažji za kolesarsko orodje, saj je le-to v krmilu. To pa ni prednost le za uporabnika, temveč tudi za serviserje.
Sorodni artikli
Sorodne novice
Scott z novim Addict RC, še enkrat več utrjuje svoj vodilni položaj v svetu kolesarskih inovacij. #EffortlesslyAhead