04/595-60-10

Uporabi promo kode za ČRNI TEDEN: "KOLO5" za 5% dot. popusta na vsa kolesa, "SMUČAM10" za 10% dod. popusta na vso turno opremo in "TEKSTIL15" na ves tekstil. Ponudba velja do 3.12.24!

 

 

SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M

-38%
SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M
SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M
SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M
SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M
SPARK 930 ze EU 24 SCOTT M
Scott
Scott
SCOTT SPARK,najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
Dobavni rok
✅ NA ZALOGI
izbrano
M
DODAJ V KOŠARICO
Šifra:
290126.008.D

Vse opcije za naročilo

Stara cena z DDV:
4.739,00 €
Stopnja davka
22 %
Popust:
39 % ( 1.840,00 € )
Akcija
2.899,00 €
Najnižja cena v 30 dneh
4.739,00 €
Lean Pay
LeanPay razdeljena cena
polog0,00 €
12 × 263,97 €
polog0,00 €
24 × 137,41 €
polog0,00 €
36 × 95,31 €
polog0,00 €
48 × 74,34 €

GORSKO KOLO SCOTT SPARK 940 2025

 

Povsem prenovljena platforma, s sodobno geometrijo, skupaj s popolno integracijo tako »kablovja« kot vzmetenja in z vsemi premišljenimi detajli ponuja novo tehnološko dovršeno dirkalno MTB zverino!

 

Prenovljeni Spark četrte generacije postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. V sodelovanju s šampioni kot so Nino Shurter, Lars Forster in Kate Courtney se je Spark RC prelevil v najbolj zmogljivo XC dirkalno kolo. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.

 

Scott Spark 900 – XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120 mm vzmetenja

 

 

KINEMATIKA VZMETENJA

 

Polno vzmeteno kolo nikoli ne bo »želo uspeha« brez odlično zasnovanega vzmetenja! Povsem nova zasnova in integracija zadnjega vzmetenja sloni na preverjenem konceptu. »Single pivot« z implementacijo »flex pivota« na »seatstayu«; v razredu koles do 120mm hoda predstavlja optimalno rešitev tako s tehnološkega vidika kot skozi oči in vizijo Scott-ovih inženirjev. Vse skupaj doprinese k še vedno nizki teži in optimalnemu načinu delovanja vzmetenja samega.

 

Skozi zgodovino je Spark narekoval norme tehnološke dovršenosti in modernega aspekta novodobnega xc kolesa. Dan danes še vedno predstavlja optimalen in hkrati preverjen ter zmagovalen koncept enega najboljših cross country koles na tržišču. Verjamemo oz. smo prepričani, da bo temu tako tudi v bodoče!

 

 

 

INTEGRACIJA VZMETENJA – »INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY«

 

Najbolj opazna razlika v primerjavi s Sparkom 2021? Seveda vzmetenje in integraciji le tega v okvir kolesa samega.

 

Verjetno se boste vprašali »Zakaj?«. Dejstvo je, da kolo v novi preobleki oz. s skritim zadnjim blažilcem izgleda naravnost fantastično. Scott-ovi inženirji pa nam bodo dokazali, da re-dizajn in postavitev zadnjega blažilca v okvir omogoča optimalen in direkten prenos moči.

 

 

Česa si pri zadnjem vzmetenju ne želimo? V prvi vrsti neučinkovitega prečnega gibanja oz . vseh prečnih premikov izven smeri vožnje medtem, ko je zadnji amortizer v aktivnem delovanju.

 

Postavitev vzmetenja v okvir kolesa izloča prav te, neželene premike. Sam okvir skupaj z vzmetenjem tako postaja še trši in robustnejši kar doprinese k optimalnemu prenosu moči in učinkovitejšemu delovanju vzmetenja v celoti. Nižja postavitev vzmetenja posledično pomeni tudi nižje in bolj uravnoteženo težišče. Rezultat tega so tudi boljša vodljivost, večja stabilnost in več samozavesti tudi na zahtevnejših terenih.

 

Sama integracija vzmetenja v notranjost okvirja ponuja tudi dodatno zaščito. Dež, blato … Ni problema, vaše vzmetenje bo vseskozi delovalo optimalno ne glede na zunanje dejavnike.

 

 

Zadnji blažilec je preprosto dostopen preko spodnje "zaščitne lopute" kjer so na dosegu prstov tudi vse potrebne nestavitve amortizerja samega. Prav tako ostaja nastavitev "SAG-a" in vpogled na "O-ring" povsem preprosta preko indikatorja/porta na okvirju kolesa.

 

 

TWINLOC SISTEM ZAKLEPA VZMETENJA

 

Patentiran sistem Twinloc ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amortizerja. Odprta pozicija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se vključi »Traction Control« funkcija za boljši prenos moči in več trakcije na zahtevnejših in tehničnih vzponih. Še dodaten klik omogoča popoln zaklep prednjega ter zadnjega amortizerja za maksimalen prenos in izkoristek moči na asfaltnih in enakomernih podlagah.

 

Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, Twinloc sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čimer se dinamično spremeni geometrija kolesa.

 

Scott Spark 2022 Twinloc

 

Novi Twinloc z integracijo ročice za potopno oporo ponuja večjo ergonomičnost in vse 3 »komande« na dosegu vašega palca.

 

GEOMETRIJA / OKVIR

 

Eden glavnih ciljev pri zasnovi Sparka RC predstavlja nova platforma s 120 mm hoda, ki z več vzmetenja in optimizirano geometrijo ponuja najboljše vozne lastnosti tudi na najzahtevnejših spustih olimpijskega krosa. Rezultat je najbolj zmogljivo in najlažje (okvir z zadnjim blažilcem – 1.870 g)  XC kolo na tržišču v razredu dirkalnih XC koles s hodom 120mm.

 

 

V sodelovanju z Ninom Schurterjem, Kate Courtney in preostalimi člani tekmovalne ekipe SCOTT Sram Racing, so inženirji lahko natančno določili, kaj tekmovalci želijo in pričakujejo v smislu geometrije. Kljub minimalno povečani teži napram 2021 modelu (+64 g) Spark RC pridobiva dodatnih 20 mm hoda na zadnjem blažilcu. Želja po še bolj dinamičnem in togem XC kolesu z več hoda, ki ne dopušča nikakršnih kompromisov v smislu pretirane dodatne teže in plezalnih lastnosti, hkrati pa omogoča še hitrejšo in samozavestnejšo vožnjo tudi na tehnično zahtevnih spustih je tako postala realnost!

 

 

 

SYNCROS FRASER IC COMBO

 

Novi Spark z novim Syncros Fraser IC Combo. Integracija »kablovja« skozi krmilo oz. nosilec za čist in minimalističen izgled krmila. Novi Fraser IC Combo ponuja tudi 2 opciji namestitve kolesarskega računalnika.

 

 

Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.

 

  • Spark 900 – 65,8° kot krmilne cevi (nast: 65,8 – 67°)  & 75,9° kot sedežne cevi

 

 

"DEVIL IN THE DETAILS"

 

  • Opcija namestitve dveh bidonov
  • Vsi ležaji so dodatno zaščiteni kar povečuje življenjsko dobo in zagotavlja konsistentnejše delovanje vzmetenja.
  • Dodatna zaščita na »chainstayu« in zadnji nihajki za tišje delovanje.
  • Mini orodje oz. ključ v zadnji osi (T25, T30 in imbus 6) za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.

 

LASTNOSTI Scott Spark 9XX

  • XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120 mm vzmetenja
  • Wicked Will plašči širine 2,4''
  • 760 mm krmilo
  • kot krmilne cevi:  65,8° (nast: 65,8 – 67°)
  • kot sedežne cevi: 75,9° (velikost M)

 

*znižana cena zaradi manjših lepotnih napak

Sorodni artikli

    -37%
    SCALE 965 ze EU 24 SCOTT M
    Scott Scale 965 s povsem novo zasnovo stremi k popolnosti in učinkovitosti! Zmagovit DNK, nov alu okvir in čiste linije ponujajo značilen karakter in agresiven videz.
    Stara cena z DDV:
    1.579,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    999,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    1.579,00 €
    -33%
    SUB TOUR ERIDE 10 MEN mo 24 SCOTT L
    Scott Sub Tour eRide 10 je sinonim za univerzalno hitro, agilno, predvsem pa udobno treking električno kolo!
    Stara cena z DDV:
    3.709,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    2.499,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    3.709,00 €
    -32%
    SUB CROSS 50 LADY mo KH 24 SCOTT M
    Scott Sub Cross 50 je sinonim za hitro, agilno, predvsem pa udobno treking kolo, ki se odlično znajde tako v mestnem vrvežu kot na daljših kolesarskih turah.
    Stara cena z DDV:
    739,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    499,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    739,00 €
    -47%
    CONTESSA GENIUS ST 910 TR vi TW 24 SCOTT
    Novi Scott Genius ostaja zvest svojemu DNK-ju! Z nizko težo, vsestranskostjo in odličnimi voznimi lastnostmi predstavlja idealno kolo, ki bo pokorilo vsako pot in potko po kateri ga boste zapeljali.
    Stara cena z DDV:
    7.518,99 €
    Akcijska cena z DDV:
    3.999,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    7.518,99 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih