04/595-60-10

Uporabi promo kode za ČRNI TEDEN: "KOLO5" za 5% dot. popusta na vsa kolesa, "SMUČAM10" za 10% dod. popusta na vso turno opremo in "TEKSTIL15" na ves tekstil. Ponudba velja do 3.12.24!

 

 

Gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK RC WORLD CUP TR 2024

-27%
Gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK RC WORLD CUP TR 2024
Scott
Scott
SCOTT CONTESSA SPARK RC W.C.TR 2024, najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni. Opremljen s TTYPE X0 Transmission AXS grupo!
Dobavni rok
NI NA ZALOGI - Pokličite za rok dobave
izbrano
M
Obvesti me, ko bo izdelek na zalogi:
Šifra:
420879.008

Vse opcije za naročilo

Stara cena z DDV:
8.759,00 €
Stopnja davka
22 %
Popust:
27 % ( 2.369,00 € )
Akcija
6.390,00 €
Najnižja cena v 30 dneh
8.759,00 €

Gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK RC WORLD CUP TR 2024

 

TR - Opremljen s TTYPE X0 Eagle Transmission AXS grupo!

 

Lansko leto povsem prenovljena platforma, s sodobno geometrijo, skupaj s popolno integracijo tako »kablovja« kot vzmetenja in z vsemi premišljenimi detajli ponuja novo tehnološko dovršeno dirkalno MTB zverino!

 

Prenovljeni Spark četrte generacije postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. V sodelovanju s šampioni kot so Nino Shurter, Lars Forster in Kate Kortney se je Spark RC prelevil v najbolj zmogljivo XC dirkalno kolo. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.

 

Scott Spark 900 – XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja

 

 

KINEMATIKA VZMETENJA

 

Polno vzmeteno kolo nikoli ne bo »želo uspeha« brez odlično zasnovanega vzmetenja! Povsem nova zasnova in integracija zadnjega vzmetenja sloni na preverjenem konceptu. »Single pivot« z implementacijo »flex pivota« na »seatstayu«; v razredu koles do 120mm hoda predstavlja optimalno rešitev tako s tehnološkega vidika kot skozi oči in vizijo Scott-ovih inženirjev. Vse skupaj doprinese k še vedno nizki teži in optimalnemu načinu delovanja vzmetenja samega.

 

 Skozi zgodovino je Spark narekoval norme tehnološke dovršenosti in modernega aspekta novodobnega xc kolesa. Dan danes še vedno predstavlja optimalen in hkrati preverjen ter zmagovalen koncept enega najboljših cross country koles na tržišču. Verjamemo oz. smo prepričani, da bo temu tako tudi v bodoče!

 

 

 

INTEGRACIJA VZMETENJA – »INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY«

 

Najbolj opazna razlika v primerjavi s Sparkom 2021? Seveda vzmetenje in integraciji le tega v okvir kolesa samega.

 

Verjetno se boste vprašali »Zakaj?«. Dejstvo je, da kolo v novi preobleki oz. s skritim zadnjim blažilcem izgleda naravnost fantastično. Scott-ovi inženirji pa nam bodo dokazali, da re-dizajn in postavitev zadnjega blažilca v okvir omogoča optimalen in direkten prenos moči.

 

 

Česa si pri zadnjem vzmetenju ne želimo? V prvi vrsti neučinkovitega prečnega gibanja oz . vseh prečnih premikov izven smeri vožnje medtem, ko je zadnji amortizer v aktivnem delovanju.

 

Postavitev vzmetenja v okvir kolesa izloča prav te, neželene premike. Sam okvir skupaj z vzmetenjem tako postaja še trši in robustnejši kar doprinese k optimalnemu prenosu moči in učinkovitejšemu delovanju vzmetenja v celoti. Nižja postavitev vzmetenja posledično pomeni tudi nižje in bolj uravnoteženo težišče. Rezultat tega so tudi boljša vodljivost, večja stabilnost in več samozavesti tudi na zahtevnejših terenih.

 

Sama integracija vzmetenja v notranjost okvirja ponuja tudi dodatno zaščito. Dež, blato, … Ni problema, vaše vzmetenje bo vseskozi delovalo optimalno ne glede na zunanje dejavnike.

 

 

Zadnji blažilec je preprosto dostopen preko spodnje "zaščitne lopute" kjer so na dosegu prstov tudi vse potrebne nestavitve amortizerja samega. Prav tako ostaja nastavitev "SAG-a" in vpogled na "O-ring" povsem preprosta preko indikatorja/porta na okvirju kolesa.

 

 

TWINLOC SISTEM ZAKLEPA VZMETENJA

 

Patentiran sistem Twinloc ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amortizerja. Odprta pozicija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se vključi »Traction Control« funkcija za boljši prenos moči in več trakcije na zahtevnejših in tehničnih vzponih. Še dodaten klik omogoča popoln zaklep prednjega ter zadnjega amortizerja za maksimalen prenos in izkoristek moči na asfaltnih in enakomernih podlagah.

 

Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, Twinloc sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čimer se dinamično spremeni geometrija kolesa.

 

Scott Spark 2022 Twinloc

 

Novi Twinloc z integracijo ročice za potopno oporo ponuja večjo ergonomičnost in vse 3 »komande« na dosegu vašega palca.

 

GEOMETRIJA / OKVIR

 

Eden glavnih ciljev pri zasnovi Sparka RC predstavlja nova platforma s 120mm hoda, ki z več vzmetenja in optimizirano geometrijo ponuja najboljše vozne lastnosti tudi na najzahtevnejših spustih olimpijskega krosa. Rezultat je najbolj zmogljivo in najlažje (okvir z zadnjim blažilcem – 1870g)  XC kolo na tržišču v razredu dirkalnih XC koles s hodom 120mm.

 

 

V sodelovanju z Ninom Schurterjem, Kate Courtney in preostalimi člani tekmovalne ekipe SCOTT Sram Racing, so inženirji lahko natančno določili, kaj tekmovalci želijo in pričakujejo v smislu geometrije. Kljub minimalno povečani teži napram 2021 modelu (+ 64g) Spark RC pridobiva dodatnih 20mm hoda na zadnjem blažilcu. Želja po še bolj dinamičnem in togem XC kolesu z več hoda, ki ne dopušča nikakršnih kompromisov v smislu pretirane dodatne teže in plezalnih lastnosti, hkrati pa omogoča še hitrejšo in samozavestnejšo vožnjo tudi na tehnično zahtevnih spustih je tako postala realnost!

 

 

 

SYNCROS FRASER IC COMBO

 

Novi Spark z novim Syncros Fraser IC Combo. Integracija »kablovja« skozi krmilo oz. nosilec za čist in minimalističen izgled krmila. Novi Fraser IC Combo ponuja tudi 2 opciji namestitve kolesarskega računalnika.

 

 

Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.

 

  • Spark 900 – 65.8° kot krmilne cevi (nast: 65,8 – 67°)  & 75.9° kot sedežne cevi

 

 

"DEVIL IN THE DETAILS"

 

  • Opcija namestitve dveh bidonov
  • Vsi ležaji so dodatno zaščiteni kar povečuje življenjsko dobo in zagotavlja konsistentnejše delovanje vzmetenja.
  • Dodatna zaščita na »chainstayu« in zadnji nihajki za tišje delovanje.
  • Mini orodje oz. ključ v zadnji osi (T25, T30 in imbus 6) za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.

 

 

LASTNOSTI Scott Spark 9XX

  • XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja
  • Wicked Will plašči širine 2.4''
  • 760mm krmilo
  • kot krmilne cevi:  65.8° (nast: 65,8 – 67°)
  • kot sedežne cevi: 75.9° (velikost M)

 

Okvir
Spark RC Carbon HMX, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System, BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Prednje vzmetenje / vilica
RockShox SID Select+ RL3 Air, Custom Charger 3-Mode Damper, 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / Tapered steerer, Lockout / Reb. Adj. / 120mm travel
Zadnje vzmetenje
RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion, SCOTT custom w. travel / geo adj., 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend, Debon Air / Reb. Adj. / Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Zadnji menjalnik
SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed, Wireless Electronic Shift System
Prestavne ročice
SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Gonilke
SRAM X0 Eagle Transmission, DUB / 55mm CL / 32T
Zavore in rotorji
SRAM Level TLM Disc / tool free reach adj. / HS2 180, HS2 160
Krmilo
Syncros Fraser iC SL XC Carbon, -12° rise / back sweep 8° / 740mm
Sedežna opora
FOX Transfer SL Performance Elite Dropper Post, 31.6mm / S size 75mm / M, L size 100mm
Zadnji verižnik
SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52
Obročniki
Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm, 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H, DT Swiss Ratchet Hubs / XD Driver, SRAM TyreWiz ready / Syncros SL Axle w/Removable Lever, with 6mm Allen
Prednji plašč
Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
Zadnji plašč
Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
Teža
10,9

Sorodni artikli

    -27%
    Gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK 910 TR 2025
    SCOTT SPARK RC 2024, najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni. Opremljen s TTYPE GX Transmission AXS grupo!
    Stara cena z DDV:
    6.179,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    4.490,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    6.179,00 €
    -30%
    Žensko gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK 930 24
    SCOTT SPARK 2023 postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    3.399,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    2.390,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    3.399,00 €
    -30%
    Žensko Gorsko kolo Scott Contessa Spark 930 25
    SCOTT SPARK postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. Z več vzmetenja, novo geometrijo in integriranim zadnjim blažilcem! Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    3.399,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    2.390,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    3.399,00 €
    -34%
    GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK RC 900 WORLD CUP 2021
    SCOTT CONTESSA SPARK RC WORLD CUP, najhitrejši tako na vzponih kot spustih. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad Sparkom več kot navdušeni.
    Stara cena z DDV:
    6.798,99 €
    Akcijska cena z DDV:
    4.490,01 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    4.490,01 €

    Sorodne novice

    Zgodba o največjem, zgodba o Ninu Schurterju!

    “I have been racing all my life and this sport has given me more than I could have imagined. But the competition, the energy – I'm not done with racing yet. I still have so much to give. Now, I’m ready to show the world what mountain biking really means to me.” 

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih