Gorsko kolo SCOTT CONTESSA SPARK 910 TR 2025
Vse opcije za naročilo
GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 910 TR 2025
TR - Opremljen s TTYPE GX Transmission AXS grupo!
Lansko leto povsem prenovljena platforma, s sodobno geometrijo, skupaj s popolno integracijo tako »kablovja« kot vzmetenja in z vsemi premišljenimi detajli ponuja novo tehnološko dovršeno dirkalno MTB zverino!
Prenovljeni Spark četrte generacije postaja še hitrejši tako na vzponih kot spustih. V sodelovanju s šampioni kot so Nino Shurter, Lars Forster in Kate Kortney se je Spark RC prelevil v najbolj zmogljivo XC dirkalno kolo. Če ste mišljenja, da je hitrost zabava (#FASTISFUN) - potem boste nad novim Sparkom več kot navdušeni.
Scott Spark 900 – XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja
KINEMATIKA VZMETENJA
Polno vzmeteno kolo nikoli ne bo »želo uspeha« brez odlično zasnovanega vzmetenja! Povsem nova zasnova in integracija zadnjega vzmetenja sloni na preverjenem konceptu. »Single pivot« z implementacijo »flex pivota« na »seatstayu«; v razredu koles do 120mm hoda predstavlja optimalno rešitev tako s tehnološkega vidika kot skozi oči in vizijo Scott-ovih inženirjev. Vse skupaj doprinese k še vedno nizki teži in optimalnemu načinu delovanja vzmetenja samega.
Skozi zgodovino je Spark narekoval norme tehnološke dovršenosti in modernega aspekta novodobnega xc kolesa. Dan danes še vedno predstavlja optimalen in hkrati preverjen ter zmagovalen koncept enega najboljših cross country koles na tržišču. Verjamemo oz. smo prepričani, da bo temu tako tudi v bodoče!
INTEGRACIJA VZMETENJA – »INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY«
Najbolj opazna razlika v primerjavi s Sparkom 2021? Seveda vzmetenje in integraciji le tega v okvir kolesa samega.
Verjetno se boste vprašali »Zakaj?«. Dejstvo je, da kolo v novi preobleki oz. s skritim zadnjim blažilcem izgleda naravnost fantastično. Scott-ovi inženirji pa nam bodo dokazali, da re-dizajn in postavitev zadnjega blažilca v okvir omogoča optimalen in direkten prenos moči.
Česa si pri zadnjem vzmetenju ne želimo? V prvi vrsti neučinkovitega prečnega gibanja oz . vseh prečnih premikov izven smeri vožnje medtem, ko je zadnji amortizer v aktivnem delovanju.
Postavitev vzmetenja v okvir kolesa izloča prav te, neželene premike. Sam okvir skupaj z vzmetenjem tako postaja še trši in robustnejši kar doprinese k optimalnemu prenosu moči in učinkovitejšemu delovanju vzmetenja v celoti. Nižja postavitev vzmetenja posledično pomeni tudi nižje in bolj uravnoteženo težišče. Rezultat tega so tudi boljša vodljivost, večja stabilnost in več samozavesti tudi na zahtevnejših terenih.
Sama integracija vzmetenja v notranjost okvirja ponuja tudi dodatno zaščito. Dež, blato, … Ni problema, vaše vzmetenje bo vseskozi delovalo optimalno ne glede na zunanje dejavnike.
Zadnji blažilec je preprosto dostopen preko spodnje "zaščitne lopute" kjer so na dosegu prstov tudi vse potrebne nestavitve amortizerja samega. Prav tako ostaja nastavitev "SAG-a" in vpogled na "O-ring" povsem preprosta preko indikatorja/porta na okvirju kolesa.
TWINLOC SISTEM ZAKLEPA VZMETENJA
Patentiran sistem Twinloc ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amortizerja. Odprta pozicija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se vključi »Traction Control« funkcija za boljši prenos moči in več trakcije na zahtevnejših in tehničnih vzponih. Še dodaten klik omogoča popoln zaklep prednjega ter zadnjega amortizerja za maksimalen prenos in izkoristek moči na asfaltnih in enakomernih podlagah.
Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, Twinloc sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čimer se dinamično spremeni geometrija kolesa.
Novi Twinloc z integracijo ročice za potopno oporo ponuja večjo ergonomičnost in vse 3 »komande« na dosegu vašega palca.
GEOMETRIJA / OKVIR
Eden glavnih ciljev pri zasnovi Sparka RC predstavlja nova platforma s 120mm hoda, ki z več vzmetenja in optimizirano geometrijo ponuja najboljše vozne lastnosti tudi na najzahtevnejših spustih olimpijskega krosa. Rezultat je najbolj zmogljivo in najlažje (okvir z zadnjim blažilcem – 1870g) XC kolo na tržišču v razredu dirkalnih XC koles s hodom 120mm.
V sodelovanju z Ninom Schurterjem, Kate Courtney in preostalimi člani tekmovalne ekipe SCOTT Sram Racing, so inženirji lahko natančno določili, kaj tekmovalci želijo in pričakujejo v smislu geometrije. Kljub minimalno povečani teži napram 2021 modelu (+ 64g) Spark RC pridobiva dodatnih 20mm hoda na zadnjem blažilcu. Želja po še bolj dinamičnem in togem XC kolesu z več hoda, ki ne dopušča nikakršnih kompromisov v smislu pretirane dodatne teže in plezalnih lastnosti, hkrati pa omogoča še hitrejšo in samozavestnejšo vožnjo tudi na tehnično zahtevnih spustih je tako postala realnost!
SYNCROS FRASER IC COMBO
Novi Spark z novim Syncros Fraser IC Combo. Integracija »kablovja« skozi krmilo oz. nosilec za čist in minimalističen izgled krmila. Novi Fraser IC Combo ponuja tudi 2 opciji namestitve kolesarskega računalnika.
Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.
- Spark 900 – 65.8° kot krmilne cevi (nast: 65,8 – 67°) & 75.9° kot sedežne cevi
"DEVIL IN THE DETAILS"
- Opcija namestitve dveh bidonov
- Vsi ležaji so dodatno zaščiteni kar povečuje življenjsko dobo in zagotavlja konsistentnejše delovanje vzmetenja.
- Dodatna zaščita na »chainstayu« in zadnji nihajki za tišje delovanje.
- Mini orodje oz. ključ v zadnji osi (T25, T30 in imbus 6) za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.
LASTNOSTI Scott Spark 9XX
- XC/Trail oz. »downcountry« kolo s 130/120mm vzmetenja
- Wicked Will plašči širine 2.4''
- 760mm krmilo
- kot krmilne cevi: 65.8° (nast: 65,8 – 67°)
- kot sedežne cevi: 75.9° (velikost M)